Seven Seas

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Seven Seas
Seven Seas
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Seven Seas

منتدى يهتم بأهتمامات الشباب والأسرة الشرقية

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» البحر يعاااالج الأكتئاب
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالسبت فبراير 15, 2014 2:45 am من طرف Dr mohamed Zeweil Magdy

» لمـــــــاذا
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالثلاثاء أبريل 02, 2013 12:09 pm من طرف alshimaa

» *على اسم مصر*
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:17 pm من طرف عروسة البحر

» العصفور الذى ابكى الملايين !!!
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:32 pm من طرف عروسة البحر

» احمد المسلمانى
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالخميس مايو 05, 2011 3:27 am من طرف nary

» قصة حب وكذبة العمر
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالأربعاء مارس 09, 2011 2:12 am من طرف nary

» English proverbs
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:53 am من طرف nary

» أسهل "100" جملة "إنجليزية" مترجمه بالعربيه !!
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:48 am من طرف nary

» كلمات انجليزيه خطيرة احذروهاااااااااااااااا
هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:33 am من طرف nary

التبادل الاعلاني

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك

munnee
malakro7y
nary
7 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Empty هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 9:35 pm

nary

nary
Admin

هل تقبل أن تحضر زواج حبيبك

لكل شخص قصة حب عاش فيها

وتعايش معها بكل تفاصيلها

واحداثها

ضحك منها ايااااااااام

وبكي منها بعض الاحيان

وسعد بهاااا وحلق في عالم المحبين ايام وليالي

ورسم خطوط للحظات اللقاء

ولكن ......!!!

بعضنا ختم هذه القصه باجمل ا لنهايات

وبعضنا انتهى حبه بالفراق

وبزواج الحبيب ... من شخص اخر

أو بفقدان الامل من الزواج بالمحبوب....

والان توقفوا معي وفكروا بكل جديه
!!!!

اذا دعتك حبيبتك او حبيبك الى حضور زواجها او زواجه !!..؟؟ هل سوف تحضر ؟؟

وبرر موقفك اذا رفضت واذكر السبب اذا وافقت الحضور ؟؟

https://sevenseas.yoo7.com

2هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Empty رد: هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك الأربعاء أكتوبر 01, 2008 12:15 am

malakro7y

malakro7y
عضو مميز
عضو مميز

اه بجد ححضر
وارقص كمان وكأنه فرحى
بجد مش لاقيه سبب لاجابتى دى بس هوده فعلا اللى حيحصل يمكن عشان اعمل نفسى وقتها جامده زى ماتعودت دايما انى اعمل فيها البنت الجامده اللى مابتتهزش ويمكن عشان ابص فى عنيه يمكن اشوف فيها حاجه تصبرنى او يمكن لما يعرف انى عمرى ما حقدر انساه او عالاقل يبقى فى مواجهه عشان الواحد لما يختار طريق تانى غير الطريق اللى فضل طول عمره يتمناه مايبقاش ندمان لانه وقتها حيبقى عارف ان مافيش اختيار تانى وعموما كل اللى حعمله وقتها حبقى زى الفرخه اللى بتفرفر وهى مدبوحه وكل اللى حعمله حيبقى حلاوة روح

3هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Empty رد: هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك الأربعاء أكتوبر 01, 2008 4:03 am

munnee

munnee
عضو نشيط
عضو نشيط

الذهاب الى الفرح يعنى ان افش غليلى

4هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Empty رد: هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك الأربعاء أكتوبر 01, 2008 12:04 pm

iwana

iwana
عضو مميز
عضو مميز

بصراحة طبعا ححضر دة لو كنت بحبة بجد اكيد حتمنى اشوفة سعيد حتى لو مع حد غيرى والمفروض كمان اعرف ان قدام ربنا مجعلهوش من نصيبى يبقى دة خير ليا ولية
بس فعلا انا حروح وبكل رضا يا تترى انتو متفقين معايا فى هذا الرد ولا لا
شكرا لسماعكم رأيى

5هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك Empty رد: هل تقبل أن تحضر زواج حبيبتك او حبيبك الأربعاء أكتوبر 01, 2008 9:21 pm

tota

tota
عضو نشيط
عضو نشيط

بجد مش عارفة وقتها لو انا فى الموقف دة ممكن اعمل اية بس انا بعتقد
انى اكيد لو روحت هروح علشان اثبت بس لنفسى انه مش ليا وتفضل صورة زفافة مع العروسة متفرقش عينى وتكون دى العذاء الى هيصبرنى على بعده وفراقة والى منها ابتدى صفحة جديد
بس اكيد مش هنكر انى هكون من جوايا مولعة نار ومش هقول ان علشان انا بحبة ربنا بسعدة وافرح لفرحة انا بجد فرحتى الوحيدة كانت تبقى لو انا الى جنبة بس ما باليد حلية وهصبر نفسى بان ربنا شايل ليا الاحسن وان دى قسمة ونصيب ودة خير ليا وخبر ليه
بس والله با جماعة انا لسة محصلش معابع الموقف دة لا فى حب ولا فى فراق الحبيب
بس انا حاسة ان دة الى ممكن احسة من جوايا

elbent elsoghyara

elbent elsoghyara
عضو مميز
عضو مميز

انا بقي عكسكم خالص انا بصراحه مقدرش اشوفه مع حد غيرى وططبعا انا بتمناله كل الخير حتى لو مش معايا وهادعيله انه ربنا يوفقه ويسعده حتى لو كان ده علي حساب سعادتى بس مقدرش احضر فرحه

Dr mohamed Zeweil Magdy

Dr mohamed Zeweil Magdy
عضو مميز
عضو مميز

elbent elsoghyara كتب:انا بقي عكسكم خالص انا بصراحه مقدرش اشوفه مع حد غيرى وططبعا انا بتمناله كل الخير حتى لو مش معايا وهادعيله انه ربنا يوفقه ويسعده حتى لو كان ده علي حساب سعادتى بس مقدرش احضر فرحه

بصراحة انا معاكى فى كل كلمة :
لأنى مقدرش اشوووف اللى بحبها مع غيرى لأنى هكون متضايق جدا منها ولو رحت هزعل اوىىىىىى ومش هتحمل اشوفها

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

مواضيع مماثلة

-