Seven Seas

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Seven Seas
Seven Seas
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Seven Seas

منتدى يهتم بأهتمامات الشباب والأسرة الشرقية

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» البحر يعاااالج الأكتئاب
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالسبت فبراير 15, 2014 2:45 am من طرف Dr mohamed Zeweil Magdy

» لمـــــــاذا
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالثلاثاء أبريل 02, 2013 12:09 pm من طرف alshimaa

» *على اسم مصر*
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:17 pm من طرف عروسة البحر

» العصفور الذى ابكى الملايين !!!
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:32 pm من طرف عروسة البحر

» احمد المسلمانى
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالخميس مايو 05, 2011 3:27 am من طرف nary

» قصة حب وكذبة العمر
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالأربعاء مارس 09, 2011 2:12 am من طرف nary

» English proverbs
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:53 am من طرف nary

» أسهل "100" جملة "إنجليزية" مترجمه بالعربيه !!
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:48 am من طرف nary

» كلمات انجليزيه خطيرة احذروهاااااااااااااااا
ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Emptyالإثنين مارس 07, 2011 2:33 am من طرف nary

التبادل الاعلاني

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Empty ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى الخميس يونيو 11, 2009 8:33 pm

elbent elsoghyara

elbent elsoghyara
عضو مميز
عضو مميز

وحدة فرنسية اسمها ليزا..
ووحدة إنجليزية إسمها اليزابيث ..
ووحدة عربية إسمها أم محمد ...

الثلاثة زهقوا من شغل البيت والطبخ والكنس فإتفقوا يعملون إضراب ويخلوا أزواجهم يشتغلون بدالهم وبعد إسبوع يتقابلون وكل وحدة تقول وش صار لها

وبعد أسبوع

قالت ليزا الفرنسية أنا قلت لزوجي من اليوم مافيه كنس ولا طبخ ولا كوي .. أنا زهقت من الشغل وشوف لك حل!!!
مر يوم وماشفت شى
وثاني يوم برضو ماشفتت شى
وثالث يوم لقيت زوجي قايم الصبح بدري ومجهز الفطور والشاي وجابه لي في السرير وأنا نايمة وبعدين راح شغله

اما البريطانية اليزابيث ردت وقالت: وأنا بعد قلت لزوجي أنا من اليوم ماني كانسه ولا طابخه ولا كاويه في هالبيت , أنا زهقت خلاص
أول يوم ماشفت شى
وثاني يوم بعد ماشفت شى
لكن في اليوم الثالث لقيت زوجي رايح للبقاله وإشترى كل الطلبات الي كنت ابيها في البيت وبعدها قام نظف البيت كله وكل شئ صار تمام التمام

أم محمد جاء دورها في الحكي فقالت: أنا رحت بعد ماتركتم وقلت لزوجي إسمع يابو محمد أنا زهقت من شغل البيت وإعمل حسابك أنا من بكرة لا كانسه ولا طابخه ولا كاويه
وبصراحة
أول يوم ماشفت شى
وثاني يوم ماشفت شى
وثالث يوم بعد ماشفت شى

والحمد لله رابع يوم قدرت أشوف شوي بعيني

2ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Empty رد: ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى الجمعة يونيو 12, 2009 3:01 pm

malakro7y

malakro7y
عضو مميز
عضو مميز

Laughing [size=24]
هههههههههههههه
ضربها المفترى
[/size
]

3ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Empty رد: ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى السبت يونيو 13, 2009 4:04 pm

nary

nary
Admin

يا جماعة اننوا ظلمين الرجل المصرى ده حالة فريدة من نوعها وام محمد هى اللى اكتشفاتها..............ويارب ما تنتشر

https://sevenseas.yoo7.com

4ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Empty رد: ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى السبت يونيو 13, 2009 4:08 pm

elbent elsoghyara

elbent elsoghyara
عضو مميز
عضو مميز

تفتكر انها مش منتشرة هى منتشره فعلا بس مش باينه اوى بس انا برضه مع ابو محمد لان الراجل راجل برضه لازم يكون سي السيد في بيته وبعدين دى واجباتها هى برضه

5ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى Empty رد: ادخل وشوف جبروت الرجل المصرى الأربعاء يوليو 08, 2009 10:28 am

Dr mohamed Zeweil Magdy

Dr mohamed Zeweil Magdy
عضو مميز
عضو مميز

malakro7y كتب:Laughing [size=24]
هههههههههههههه
ضربها المفترى
[/size
]

مين قالك انه ضربها يا نوجا البنت الصغيرة ما قالتش كده هى قالت انهما عملش البيت بس ما ضربهاش

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

مواضيع مماثلة

-